drukuj

Gdzie Foto Day?

Zdjęcie 1 z 1
Gdzie Foto Day?
Gdzie Foto Day? autor: Katarzyna Mularz Zdjęcie pochodzi z: Robimy Foto Day? Robimy, tylko gdzie?
  • Gdzie Foto Day?

Zaloguj się lub utwórz konto, by oceniać

Komentarze
Alicja Zarębska
Alicja Zarębska wt., 2010-08-17 15:00

Kasiaaaaa :)) Dobrze, że

Kasiaaaaa :)) Dobrze, że jesteś ;) FotoDay to świetny pomysł :) dawno nie bylo...tylko gdzie..hmmm...

Alicja Z.
kowalikster
kowalikster wt., 2010-08-17 15:24

Nowy FD

Hmmmm.... możliwości pewnie mamy ograniczone.
Może elektrownia, więzienie, zajezdnia MPK...

prot
prot wt., 2010-08-17 16:01

Fajnie by było pochodzić po

Fajnie by było pochodzić po WSK ale to chyba mało realne.

dominorex
dominorex wt., 2010-08-17 16:10

a co z młynem w Zwięczycy

a co z młynem w Zwięczycy ?

Co do WSK-a, Zelmer czy była Alima Gerber to nie realne, ale jako wycieczkę bez aparatu to nie FOTO DAY :(

krzychooo
krzychooo wt., 2010-08-17 16:05

Gesta przy Okulickiego ale

Gesta przy Okulickiego ale wątpie aby właściciel się zgodził. Na elektrociepłownie też bym nie liczył, chociaż kto wie. A tak bardziej realnie to może lokomotywownia pkp?

Alicja Zarębska
Alicja Zarębska wt., 2010-08-17 16:31

ale super byłoby wejść na

ale super byłoby wejść na teren więzienia :D chociaz to pewnie nie mozliwe:D

Alicja Z.
januszek104
januszek104 wt., 2010-08-17 17:38

hehe

@Alicja Zarębska:

czy ja wiem czy nie możliwe ...Dla niektórych to całkiem proste ...wystarczy cos zmajstrować z jakiegos paragrafu i ...

Janusz Borek
Alicja Zarębska
Alicja Zarębska wt., 2010-08-17 17:47

he he nie miałam na myśli

he he nie miałam na myśli takiego wejścia :D:D

Alicja Z.
Łukasz Byjoś
Łukasz Byjoś wt., 2010-08-17 23:15

Może w jakichś małych

Może w jakichś małych grupkach do polfy. Chociaz pewnie tylko po biurach by pozwolili się przejść ;p

Katarzyna Mularz
Katarzyna Mularz śr., 2010-08-18 06:49

heh, niestety WSK jest

heh, niestety WSK jest nieosiągalne, od roku próbuje cos z tym zrobic, ale raczej się nie uda. młyn w Zwięczycy jest aktualny, ale na sobote z aparatem. myslcie, myslcie. moze rzeczywiscie probowac zajezdnie MPK?

prot
prot śr., 2010-08-18 07:23
Katarzyna Mularz
Katarzyna Mularz śr., 2010-08-18 07:31

heh, pytanie czy rzeczywiscie

heh, pytanie czy rzeczywiscie jest tam co fotografowac?:) a co powiecie na Wyzsze Seminarium Duchowne? :)(powaznie)

meg83
meg83 śr., 2010-08-18 07:59

...

polfa jest mniej realna niż wsk; wsd nie wydaje się ciekawe /zwykłe pomieszczenia uczelniane z dodatkową kaplicą/ - lepiej już próbować na urz czy prz na biol., chem., fiz. i tech. wydziałach

a może zamek? wieża+dziedziniec+piwnice

Katarzyna Mularz
Katarzyna Mularz śr., 2010-08-18 08:01

hehehe, mozesz mieć rację z

hehehe, mozesz mieć rację z Polfa :) WSD zachwalał mi... jeden z seminarzystów :) Tzn. pod kątem Foto Day. Mówił, że ogrody są ładne. Ale trudno mi to ocenić. Co do Zamku, wejście na wieżę bez problemu, podobnie dziedziniec. W piwnicach sa niestety archiwa, a poza tym wg strażników jest tak ciemno, że robienie zdjęc będzie prawie niewykonalne.

Cynamon i Wanilia
Cynamon i Wanilia śr., 2010-08-18 08:02

a teatr siemaszkowej?

a teatr siemaszkowej?

stanseba
stanseba śr., 2010-08-18 09:20

Możę Zamek w Łańcucie? Teraz

Możę Zamek w Łańcucie? Teraz można już robic zdjęcia w pomieszczeniach muzealnych. Więzienie super pomysł, ale kto ma znajomości u naczelnika?

Katarzyna Mularz
Katarzyna Mularz śr., 2010-08-18 09:54

więzienie nie wchodzi w grę

więzienie nie wchodzi w grę moim zdaniem. w ramach studiów byłam tam i pamiętam jakie środki bezpieczenstwa byly podejmowane w zw. z tą wizytą. Łancut mi się podoba, ale w zamku dawno nie bylam. co by konkretnie tam załatwiac?

LOGAN
LOGAN śr., 2010-08-18 10:01

Foto Day.

A może powtórzyć Lotniczy Foto Day? Foto Day 2 odbył się w Aereoklubie Rzeszowskim w porze zimowej, kiedy na lotnisku / w powietrzu niewiele się działo. Teraz kiedy jest jeszcze ładna pogoda i odbywa się ruch loniczy /loty szkolne i normalny ruch pasażerski/ możliwe byłoby wykonanie znacznie ciekawszych zdjęć niż w grudniu ub. roku.
Pozdrawiam

meg83
meg83 śr., 2010-08-18 10:11

elektrociepłownia albo...

elektrociepłownia /może wpuściliby nas do niektórych wydziałów i na bocznicę kolejową/ albo pobliskie elewatory na spichlerzowej

Katarzyna Mularz
Katarzyna Mularz śr., 2010-08-18 10:23

Logan, nie wiem czy jestem

Logan, nie wiem czy jestem gotowa sprzątac cały hangar i okolice Aeroklubu, czego domagał sie jeden z uczestnikow :P

meg- wiekszosc MM, ktore organizoway FD, robily je w elektrocieplowni, wiec a nuż...

jlig
jlig śr., 2010-08-18 11:43

mnie się podoba pomysł

z teatrem - scena, kulisy, garderoby, pracownie, itp. Mógłby to być również teatr Maska - niekoniecznie Siemaszkowej. Dotychczasowe wasze spotkania miały "techniczny" charakter, więc może nieco odmienna stylistyka byłaby ciekawym doświadczeniem.
Jeśli chodzi o Łańcut, to moim zdaniem wcale nie jest takie oczywiste, iż się zgodzą. Byłam tam kilkanaście dni temu i zakaz fotografowania nadal obowiązuje, o czym pani przewodnik wielokrotnie przypominała krnąbrnym uczestnikom wycieczki. Z mojego punktu widzenia zabezpieczenie obiektu dla tego typu imprezy byłoby dużym przedsięwzięciem.

Katarzyna Mularz
Katarzyna Mularz śr., 2010-08-18 12:07

jlig, a moglabys wskazac

jlig, a moglabys wskazac pomieszczenia w łancucie które moglby byc z naszego punktu widzenia ciekawe i niedostepne zwykle?

co do teatru, to rowniez podoba mi sie ten pomysl- garderoby, kostiumy itp... tylko pytanie ile osob mogloby tam efektywnie robic zdjecia. ktos wie?

jlig
jlig śr., 2010-08-18 12:32

szczerze mówiąc nie znam

@Katarzyna Mularz:

zamku w Łańcucie od podszewki :) więc nie wiem nic konkretnego o tego typu miejscach, choć wiem, że są sale nieudostępniane zwiedzającym. Moim zdaniem (ale to jest moje subiektywne odczucie) na takie zakamarki są raczej niewielkie szanse - musimy zdać sobie sprawę, iż obiekt tego typu ma specjalne zabezpieczenia, wewnętrzne rozporządzenia odnośnie przebywania w nim osób postronnych, itd. Wydaje mi się więc, że wejście tam sporej grupy osób w takim, a nie innym celu, może być dość trudne. Ale może akurat ???

Jeśli chodzi natomiast o teatr i jego zaplecze, to z pewnością są tu pomieszczenia niewielkie (tak mi się przynajmniej wydaje, iż np. taka garderoba nie ma zbyt dużej powierzchni), ale myślę że można to przeskoczyć, dzieląc się na mniejsze grupy i wymieniając

Alicja Zarębska
Alicja Zarębska śr., 2010-08-18 12:14

też mi sie podoba pomysl z

też mi sie podoba pomysl z teatrem oraz z elektrociepłownią . Teatr to byloby coś innego, inny klimat... a elektrociepłownia ..hm chyba większość z nas znalazlaby tam cos ciekawego do fotografowania. To są miejsca których nie ogląda sie na co dzień..no chyba że ktoś tam pracuje :P

Alicja Z.
meg83
meg83 śr., 2010-08-18 12:34

...

ja też nie liczyłabym na wnętrza zamku w łańcucie - na pewno nie w sezonie;

teatr jest na razie w remoncie /w środku też chyba coś robią/ więc w najbliższym czasie pewnie się nie zgodzą

jlig
jlig śr., 2010-08-18 13:29

a maska?

tam robią chyba tylko jakąś przybudówkę - przynajmniej kiedyś gdy tamtędy przechodziłam trwały przy ścianie jakieś prace. Maska mogłaby być niezła - powinny być tam przecież pracownie scenograficzne, czy coś w tym stylu, no i mają chyba zbiory starych lalek. No cała otoczka teatralna.

meg83
meg83 śr., 2010-08-18 13:59

...

@jlig:

może być fajnie - odnośnie remontu to trzeba się zapytać o zakres prac, które są teraz prowadzone /http://www.teatrmaska.pl/aktualnosci/prace-remonotowe-w-teatrze--and-maska-and-.html/

prot
prot śr., 2010-08-18 14:43

Teraz prawo staje się trochę

Teraz prawo staje się trochę normalniejsze. Ciekawe czy można by było wejść na teren JW przy ulicy Krakowskiej...

A to polecam do lektury: http://www.forfoto.pl/showthread.php?tid=3797

Katarzyna Mularz
Katarzyna Mularz śr., 2010-08-18 14:51

JW? czyli?:)

JW? czyli?:)

kambelito
kambelito śr., 2010-08-18 14:53

JW (Jednostka Wojskowa?)

@Katarzyna Mularz:

JW (Jednostka Wojskowa?)

Twoja Artystyczna Fotografia Ślubna www.fotografslubny.rzeszow.pl
prot
prot śr., 2010-08-18 15:13
antkakoniabrejdak
antkakoniabrejdak śr., 2010-08-18 20:34

Jednostka wojskowa na pewno nie...

Na pewno nie wpuszczą Nas na teren jednostki wojskowej, bo tam wszystko jest tajne:P i obowiązuje zakaz fotografowania na obiektach wojskowych. Nie mówiąc już o ich publikacji w Internecie.
Z tego co wiem to i w zamku w Łańcucie jest zakaz i to skrupulatnie przestrzegany przez pracowników itd. Moim zdaniem pomysłów jest dużo i to ciekawych, tylko nie wszystkie uda się zrealizować, nie do wszystkich będzie Nam dane wejść i "pooglądać" troszkę:)

P.S. - Kasiu czyżbym został twarzą Foto Day... :> Ahh... co mnie zaszczyt spotkał:P

Katarzyna Mularz
Katarzyna Mularz czw., 2010-08-19 07:21

:D poczuj się zatem i podrzuć

@antkakoniabrejdak:

:D poczuj się zatem i podrzuć super genialny pomysł możliwy do zrealizowania ;)))))) póki co, wyslę pisma przewodnie do teatru i EC. sie zobaczy :)

Adventure
Adventure czw., 2010-08-19 08:39

Roksana

A co powiecie na producenta cukierków - Roksana w Strzyżowie.
Za dawnych czasów mieliśmy wycieczki ze szkoły połączone z "poczęstunkiem" więc ze zorganizowaną grupa nie powinno być problemu.

jlig
jlig czw., 2010-08-19 09:00

pomysł

można rzec - bardzo słodki :)

Alicja Zarębska
Alicja Zarębska czw., 2010-08-19 09:25

mocne wejście :D

Kasia :D muszę powiedzieć (odbiegając trochę od tematu) że masz niezły powrót do nas :D Prawie 40 komentarzy :D a będzie więcej :D:D:D:D :)

Alicja Z.
Katarzyna Mularz
Katarzyna Mularz czw., 2010-08-19 09:39

Adventure - w strzyzowie jest

Adventure - w strzyzowie jest kilka takich obiektow, gdzie mozna zrobić FD. Roksana jest podobno jednym z nich, o czym mówił mi też mój mąż, ale obawiam sie ze odległosc moze byc dla niektorych nie do przeskoczenia :/

Ala, sie staram :))))) poza tym wypada poszerzyć nasze grono i wrocic mocnym akcentem po wakacjach ;)

Adventure
Adventure czw., 2010-08-19 10:00

Czy do Łańcuta, czy do

@Katarzyna Mularz:

Czy do Łańcuta, czy do Strzyżowa, tak czy tak trzeba dojechać :)

Kekacz
Kekacz czw., 2010-08-19 10:52

Trasa podziemna

A co byście powiedzieli na fotodaya w rzeszowskiej trasie podziemnej? Bez innych zwiedzających, tylko ludzie z aparatami, przewodnikiem, do dyspozycji np godzina na dowolne oglądanie, zawracanie, statywowanie nie poganiani specjalnie? Propozycja jest poważna.

http://kekacz.blogspot.com
Indygo
Indygo czw., 2010-08-19 10:53

Dla mnie trasa jest w

Dla mnie trasa jest w porządku. Dobra lokalizacja. Poza tym wiem, że większość rzeszowian nigdy tam nie była :-)

Cynamon i Wanilia
Cynamon i Wanilia czw., 2010-08-19 12:15

Trasa Podziemna. Nie jest to

Trasa Podziemna. Nie jest to za proste jak na FotoDay?

Kekacz
Kekacz czw., 2010-08-19 12:46

Za proste? Mi się wydaje, że

Za proste? Mi się wydaje, że proste to sa piramidy i inne cuda świata. Podziemia są trudne. Zresztą, trasę nie problem załatwić. Jak na razie duża część propozycji nie ma najmniejszych szans na zrealizowanie. Ja podrzucam miejsce, w którym FD może się odbyć na 99%, ten 1% to tylko kwestia ostatecznej decyzji.

http://kekacz.blogspot.com
Katarzyna Mularz
Katarzyna Mularz czw., 2010-08-19 13:17

Czekam w takim razie na Wasze

Czekam w takim razie na Wasze opinie :). W sobotę zaciągnę męża i przejdziemy podziemia pod tym kątem. Mi się podoba.

Piotr Wrotny
Piotr Wrotny czw., 2010-08-19 14:36

TAK!

Podziemna trasa turystyczna, Rzeszowskie piwnice czy jak to tam sobie kto nazywa - pomysł świetny! Ale trudno tam będzie fotografować, szczególnie jak ktoś dysponuje skromnym sprzętem.

jlig
jlig czw., 2010-08-19 15:07

a czy podziemia nie wydają się wam

trochę monotonne? Też początkowo chodziły mi po głowie, ale właściwie cały czas mamy tu to samo - ceglaste ściany, ceglaste ściany i ceglaste ściany.
Z dodatkami oczywiście (np. to zastrzegam się wiem tylko z plotek, więc nic pewnego - w postaci ponoć plastikowych:) szkieletów )
I rzeczywiście mogą być trudne w fotografowaniu.
Ale z braku laku ...
Ja jednak nadal obstawiam teatr maska - póki nie wiadomo czarno na białym, że nie można, szansa istnieje.

Piotr Wrotny
Piotr Wrotny czw., 2010-08-19 15:18

Skądże!

@jlig:

Podziemna trasa turystyczna to nie tylko korytarze, ale i liczne komnaty - piwnice przyrynkowych kamienic. Fotograficznie jest to bardzo atrakcyjne miejsce - schody, uszczknięte przez czas mury, zbroje rycerskie i przedmioty codziennego użytku.

Kekacz
Kekacz czw., 2010-08-19 15:28

O to właśnie chodzi. Dla

@Piotr Wrotny:

O to właśnie chodzi. Dla osób, które tam nigdy nie były to tylko wąskie korytarze i plastikowy kościotrup. Czas teraz zrobić tam plener i pokazać, że to jednak coś innego, kawałek historii miasta.

http://kekacz.blogspot.com
jlig
jlig czw., 2010-08-19 16:28

zgadzam się, że to kawałek historii

@Kekacz:

naszego miasta i z całą pewnością wart fotografowania, poznania. Ale mając kilka wariantów do wyboru, wybieram ten, który mi najbardziej - z mojego punktu widzenia - odpowiada.
A w trasie podziemnej byłam - i to nie raz. ;)

Katarzyna Mularz
Katarzyna Mularz czw., 2010-08-19 21:02

heh :D to zapraszam, jeśli

heh :D to zapraszam, jeśli ktoś ma również ochotę, na sobotnie oglądanie :))))))))))

  • 1 Strona
  • 1
  • 2